Ile trwa wysyłka produktu?

Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie do 7 dni, lub szybciej jeśli tak deklaruje w opisie Produktu.

Jakie są dostępne metody dostawy?

Obecnie jedyna metoda dostawy to Paczkomaty Inpost.

Jakie są dostępne metody płatności?

Płatności w sklepie odbywają się za pomocą Przelewy24, które pozwala na opłacenie zamówienia na pomocą BLIKa, Szybkiego przelewu z banku oraz płatność Kartą.

Jak zwrócić produkt?

Procedura zwrotu produktu wymaga zgłoszenia chęci zwrotu poprzez email wysłany na adres sklepu: sklep@prettygoods.pl zawierający numer zamówienia oraz informację, który produkt chcesz zwrócić. Następnie poczekaj na naszą odpowiedź z danymi Sprzedawcy, gdzie musisz nadać zwrot. Gdy produkt wróci do Sprzedawcy zwrócimy Ci pieniądze przez PayU.

Jak sprawdzić status zamówienia?

Jeśli masz u konto, zaloguj się i przejdź do "Moje konto", a następnie wybierz pozycję "Historia zamówień". Jeśli nie masz konta, kliknij link "Wyświetl zamówienie" znajdujący się w Twojej skrzynce email, który wysłaliśmy po złożeniu zamówienia o tytule: "Potwierdzenie zamówienia". Możesz też zawsze do nas napisać na sklep@prettygoods.pl - udzielimy wszelkich informacji o statusie.